đ Zozitoll-gyƱjtĂ©s â âA RajzfelhĆ Mestere leszek!â
đ Zozitoll-gyƱjtĂ©s â âA RajzfelhĆ Mestere leszek!â
A modul vĂ©gĂ©n Zozi szeretnĂ©, ha a gyerekek lĂĄtnĂĄk, mennyit fejlĆdtek, Ă©s megĂ©lnĂ©k az alkotĂĄsban rejlĆ Ă¶römöt Ă©s bĂŒszkesĂ©get.
A Zozitoll-gyƱjtĂ©s jĂĄtĂ©kos mĂłdon mutatja meg, hogy a kitartĂł gyakorlĂĄs meghozza gyĂŒmölcsĂ©t. Minden egyes feladat közelebb visz ahhoz, hogy a gyermek a RajzfelhĆk Mestere legyen.
Ez a rĂ©sz nemcsak jutalmaz, hanem fejleszti a pozitĂv önĂ©rtĂ©kelĂ©st, erĆsĂti a belsĆ motivĂĄciĂłt, Ă©s megtanĂtja a gyermeket arra, hogy a fejlĆdĂ©s Ăștja aprĂł, de Ă©rtĂ©kes lĂ©pĂ©sekbĆl ĂĄll. A felnĆtt szerepe, hogy Ă©szrevegye, megdicsĂ©rje Ă©s elismerje ezeket a lĂ©pĂ©seket.
đŻ CĂ©l:
A gyermek sajĂĄt fejlĆdĂ©sĂ©nek tudatosĂtĂĄsa, a sikerĂ©lmĂ©ny megĂ©lĂ©se Ă©s az önbizalom erĆsĂtĂ©se jĂĄtĂ©kos, vizuĂĄlis formĂĄban.
-
đȘ¶ 1. RajzfelhĆ-toll gyƱjtĂ©s
Minden teljesĂtett 5 feladat utĂĄn kapjon a gyermek egy rajzfelhĆ-tollat (lehet matrica, rajzolt toll vagy aprĂł papĂrtoll). đ Mondd közben: âEz a toll a szorgalmad szĂĄrnyĂĄt dĂszĂti!â Ez a kis jutalom konkrĂ©t, vizuĂĄlis formĂĄban mutatja meg a gyermeknek a sajĂĄt fejlĆdĂ©sĂ©t. -
âïž 2. FelhĆtĂĄbla kĂ©szĂtĂ©se
Rajzolj egy nagy felhĆt egy A3-as papĂrra. Ez lesz Zozi âRajzfelhĆjeâ. Minden hĂ©ten Ășj tollal dĂszĂtsĂ©tek: szĂnezett, matricĂĄs vagy rajzolt formĂĄban. A felhĆtĂĄbla vizuĂĄlisan is megerĆsĂti, hogy a gyermek halad Ă©s fejlĆdik. -
đ 3. OklevĂ©l â âA RajzfelhĆk Mestereâ
A modul vĂ©gĂ©n add ĂĄt a gyereknek az oklevelet ezzel a felirattal: âTe mĂĄr a RajzfelhĆk Mestere vagy!â Az elismerĂ©s megerĆsĂti, hogy a befektetett munka eredmĂ©nyt hozott. Ez hosszĂș tĂĄvon növeli a kitartĂĄst Ă©s belsĆ motivĂĄciĂłt.
đŹ Zozi ĂŒzeni: âMinden felhĆ mögött ott ragyog egy Ășjabb szĂĄrnytoll â csak rajzolj tovĂĄbb, Ă©s szĂĄrnyaid egyre szebbek lesznek!â
đ§ Fejleszti:
- đŻ belsĆ motivĂĄciĂłt Ă©s önbizalmat
- đȘ kitartĂĄst Ă©s fejlĆdĂ©sorientĂĄlt gondolkodĂĄst
- đŹ pozitĂv önĂ©rtĂ©kelĂ©st Ă©s visszajelzĂ©s-befogadĂĄst
- 𧩠érzelmi önszabålyozåst és sikerélmény feldolgozåst
- đ vizuĂĄlis önmonitorozĂĄst â a fejlĆdĂ©s lĂĄthatĂłvĂĄ tĂ©telĂ©t
