🎁 Zozitoll-gyƱjtĂ©s – „A RajzfelhƑ Mestere leszek!”

🎁 Zozitoll-gyƱjtĂ©s – „A RajzfelhƑ Mestere leszek!”

A modul vĂ©gĂ©n Zozi szeretnĂ©, ha a gyerekek lĂĄtnĂĄk, mennyit fejlƑdtek, Ă©s megĂ©lnĂ©k az alkotĂĄsban rejlƑ örömöt Ă©s bĂŒszkesĂ©get.

A Zozitoll-gyƱjtĂ©s jĂĄtĂ©kos mĂłdon mutatja meg, hogy a kitartĂł gyakorlĂĄs meghozza gyĂŒmölcsĂ©t. Minden egyes feladat közelebb visz ahhoz, hogy a gyermek a RajzfelhƑk Mestere legyen.

Ez a rĂ©sz nemcsak jutalmaz, hanem fejleszti a pozitĂ­v önĂ©rtĂ©kelĂ©st, erƑsĂ­ti a belsƑ motivĂĄciĂłt, Ă©s megtanĂ­tja a gyermeket arra, hogy a fejlƑdĂ©s Ăștja aprĂł, de Ă©rtĂ©kes lĂ©pĂ©sekbƑl ĂĄll. A felnƑtt szerepe, hogy Ă©szrevegye, megdicsĂ©rje Ă©s elismerje ezeket a lĂ©pĂ©seket.

🎯 CĂ©l:

A gyermek sajĂĄt fejlƑdĂ©sĂ©nek tudatosĂ­tĂĄsa, a sikerĂ©lmĂ©ny megĂ©lĂ©se Ă©s az önbizalom erƑsĂ­tĂ©se jĂĄtĂ©kos, vizuĂĄlis formĂĄban.

  • đŸȘ¶ 1. RajzfelhƑ-toll gyƱjtĂ©s

    Minden teljesĂ­tett 5 feladat utĂĄn kapjon a gyermek egy rajzfelhƑ-tollat (lehet matrica, rajzolt toll vagy aprĂł papĂ­rtoll). 👉 Mondd közben: „Ez a toll a szorgalmad szĂĄrnyĂĄt dĂ­szĂ­ti!” Ez a kis jutalom konkrĂ©t, vizuĂĄlis formĂĄban mutatja meg a gyermeknek a sajĂĄt fejlƑdĂ©sĂ©t.
  • ☁ 2. FelhƑtĂĄbla kĂ©szĂ­tĂ©se

    Rajzolj egy nagy felhƑt egy A3-as papĂ­rra. Ez lesz Zozi „RajzfelhƑje”. Minden hĂ©ten Ășj tollal dĂ­szĂ­tsĂ©tek: szĂ­nezett, matricĂĄs vagy rajzolt formĂĄban. A felhƑtĂĄbla vizuĂĄlisan is megerƑsĂ­ti, hogy a gyermek halad Ă©s fejlƑdik.
  • 🏅 3. OklevĂ©l – „A RajzfelhƑk Mestere”

    A modul vĂ©gĂ©n add ĂĄt a gyereknek az oklevelet ezzel a felirattal: „Te mĂĄr a RajzfelhƑk Mestere vagy!” Az elismerĂ©s megerƑsĂ­ti, hogy a befektetett munka eredmĂ©nyt hozott. Ez hosszĂș tĂĄvon növeli a kitartĂĄst Ă©s belsƑ motivĂĄciĂłt.

💬 Zozi ĂŒzeni: „Minden felhƑ mögött ott ragyog egy Ășjabb szĂĄrnytoll – csak rajzolj tovĂĄbb, Ă©s szĂĄrnyaid egyre szebbek lesznek!”

🧠 Fejleszti:

  • 🎯 belsƑ motivĂĄciĂłt Ă©s önbizalmat
  • đŸ’Ș kitartĂĄst Ă©s fejlƑdĂ©sorientĂĄlt gondolkodĂĄst
  • 💬 pozitĂ­v önĂ©rtĂ©kelĂ©st Ă©s visszajelzĂ©s-befogadĂĄst
  • đŸ§© Ă©rzelmi önszabĂĄlyozĂĄst Ă©s sikerĂ©lmĂ©ny feldolgozĂĄst
  • 👀 vizuĂĄlis önmonitorozĂĄst – a fejlƑdĂ©s lĂĄthatĂłvĂĄ tĂ©telĂ©t