🎁 Zozitoll-gyƱjtĂ©s – „A TĂŒkörmester vagyok!”

🎁 Zozitoll-gyƱjtĂ©s – „A TĂŒkörmester vagyok!”

A modul vĂ©gĂ©n Zozi szeretnĂ©, ha a gyerekek bĂŒszkĂ©n lĂĄtnĂĄk, mennyit fejlƑdtek – Ă©s megĂ©lnĂ©k a közös gyakorlĂĄs örömĂ©t. Itt mindkĂ©t kĂ©z jutalmat kap, hiszen a kĂ©t oldal egyĂŒtt tanult, figyelt Ă©s alkotott. Ez a rĂ©sz segĂ­t abban, hogy a gyermek tudatosĂ­tsa: a gyakorlĂĄs nemcsak fejleszt, hanem sikerĂ©lmĂ©nyt is ad.

🎯 CĂ©l:

A gyermek ĂĄtĂ©lje a közös gyakorlĂĄs örömĂ©t Ă©s lĂĄthatĂłvĂĄ vĂĄljon szĂĄmĂĄra a fejlƑdĂ©se – mindkĂ©t keze megĂ©rdemli a „tolljutalmat”, hiszen egyĂŒtt repĂ­tik az alkotĂĄs szĂĄrnyĂĄt.

  • đŸȘ¶ 1. TollpĂĄr gyƱjtĂ©s

    Minden 5 feladat utĂĄn kapjon a gyermek kĂ©t tollat – egyet a bal, egyet a jobb szĂĄrnyra. 👉 Mondd közben: „MindkĂ©t tollad dolgozott ma, Ă­gy mindkettƑ megĂ©rdemli a dĂ­jat!” Ez jĂĄtĂ©kosan megerƑsĂ­ti, hogy a kĂ©t kĂ©z egyformĂĄn fontos.
  • đŸȘž 2. TĂŒkörlap

    KĂ©szĂ­tsetek egy „TĂŒkörlapot”, ahol a lap kĂ©t oldalĂĄn gyƱjthetƑk a tollak. SzĂ­nekkel jelöljĂ©tek, hogyan fejlƑdik a bal Ă©s a jobb kĂ©z. Ez vizuĂĄlisan is lĂĄthatĂłvĂĄ teszi a kĂ©t agyfĂ©lteke összehangolt fejlƑdĂ©sĂ©t.
  • đŸȘœ 3. SzĂĄrny-naplĂł

    Rajzoljon a gyermek kĂ©t nagy szĂĄrnyat, Ă©s minden gyakorlĂĄs utĂĄn szĂ­nezzen be egy-egy tollat mindkettƑn. Ahogy a tollak sokasodnak, Ășgy vĂĄlik egyre erƑsebbĂ© a gyermek figyelme Ă©s önbizalma. Ez a vizuĂĄlis naplĂł megmutatja, mennyi öröm Ă©s fejlƑdĂ©s rejtƑzik a gyakorlĂĄsban.

💬 Zozi ĂŒzeni: „Minden Ășj toll azt jelenti, hogy a kĂ©t kezed egyre jobban repĂŒl egyĂŒtt – Ă©s te mĂĄr igazi TĂŒkörmester vagy!”

🧠 Fejleszti:

  • đŸ’Ș az önbizalmat Ă©s a belsƑ motivĂĄciĂłt
  • 💬 az önreflexiĂłt Ă©s a fejlƑdĂ©s tudatosĂ­tĂĄsĂĄt
  • đŸ«¶ a bal Ă©s jobb kĂ©z közti egyĂŒttmƱködĂ©st
  • 🎯 a kitartĂĄst Ă©s a pozitĂ­v megerƑsĂ­tĂ©s befogadĂĄsĂĄt
  • 🌈 az agyfĂ©ltekĂ©k harmonikus összehangolĂĄsĂĄt